Ets a: Portada > Notícies > Programa de Garantia...

07/06/2018

Programa de Garantia Juvenil de Catalunya

L’Ajuntament de Bellmunt del Priorat va incorporar un jove en pràctiques encarregat de dur a terme tasques d’auxiliar administratiu. La contractació, durant un període de 6 mesos, s’emmarcava en la subvenció que el Servei d’Ocupació de Catalunya va concedir al Consell Comarcal del Priorat d’acord amb la Resolució TSF/1911/2016, d’1 d’agost, en que es preveien ajuts per la contractació en pràctiques de joves beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

La subvenció atorgada és elegible en el marc del Programa Operatiu d’Ocupació Juvenil 2014-2020, del Fons Social Europeu, amb un cofinançament del 91,89%.